1)
obsługa administracyjno
-organizacyjna:
a)
obsługa w zakresie zamówień publicznych, w szczególności wspólnych
i powierzonych w trybie Prawa zamówień publicznych, zamówień na usługi,
dostawy i roboty
budowlane, realizowanych poprzez przygotowanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, udziel
anie
zamówień publicznych oraz zawieranie umów ramowych, przeprowadzanie
wspólnych zakupów na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu
Wołomińskiego,
b)
obsługa w zakresie bezpieczeństwa, higieny pracy i ochrony przeciwpożarowej
,
c)
prowadzenie i koordynowanie
działań w zakresie doskonalenia zawodowego
nauczycieli,
d)
obsługa informatyczna,
2)
obsługa finansowa:
a)
sprawowanie bieżącego nadzoru
nad realizacją planu finansowego,
b)
opracowywanie projektów planu finansowego i jego zmian,
c)
prowadzenie obsługi rachunków bankowy
ch,
d)
sporządzanie bieżącej informacji
o sytuacji finansowej,
e)
sporządzanie kwartalnych i rocznych sprawozdań GUS,
3)
obsługa rachuby płac:
a)
ewidencjonowanie danych o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,
b)
sporządzanie list wynagrodzeń pracowników jednostek obsługiwanych,
c)
dokonywanie wypłat wynagrodzeni oraz naliczanie i odprowadzanie związanych
z tym świadczeń obligatoryjnych na rzecz ZUS,US, itp.
4)
prowadzenie rachunkowości, o której mowa w art. 4 ust. 3 ustawy z dnia 29 września
1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z
2016r. poz.1047):
a)
prowadzenie ksiąg rachunkowych, zgodnie zobowiązującymi przepisami prawa,
b)
określenie zasad (polityki) rachunkowości oraz innych instrukcji i procedur,
c)
gromadzenie i przechowywanie dowodów księgowych oraz pozostałej
dokumentacji
przewidzianej ustawą,
d)
prowadzenie ewidencji składników majątkowych,
e)
sporządzanie
sprawozdawczości finansowej
,
5)
sporządzanie sprawozdań
budżetowych
z zakresu operacji finansowych
i innych wymaganych przepisami prawa.